jeudi 11 avril 2013

krem karamelli kek

Hayırlı akşamlar...

Bugün yarınki misafirim için yaptığım krem karamelli keki yazayım istedim.
Bu hafta kızım bir kaç kez isteyince kuzenlerimi bahane ederek pişirdim.
Tarifini yıllardır takip ettiğim portakal ağacından aldım...

Ben daha önce bir kaç kez denediğim için ufak değişiklikler yaptım..

karameli için :
- yarım su bardağı şeker
- üç tane kesme esmer şeker

krem karameli için :
- 4 yumurta
- 500 ml (2 buçuk su bardağı) süt
- 3 yemek kaşığı şeker
- 1 yemek kaşığı sıvı karamel

keki için :
- 3 yumurta
- 1 su bardağı şeker
- 1,5 su bardağı un
- 3 tepeleme yemek kaşıgı kakao
- 1/2 su bardağı süt
- 1/2 su bardağı sıvı yağ
- 1/2 paket kabartma tozu

Tarifini sevgili Hatice'nin blogundan okuyalım...

Afiyet olsun :)


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire