samedi 13 juillet 2013

Kabak yemeği

Hayırlı günler, hayırlı Ramazanlar efendim :)

"..., çünkü ahiretinizi yıktınız, dünyanızı yaptınız. Yapılan yer bırakılıp yıkılan yere gidilmezki...." (M. Ildırar)

Bugün denediğim kabak yemeği tarifini yazmaya karar verdim, ilk olarak bu yemeği kuzenim Rukiye de gördüm ve bayıldım çok lezzetli idi...

malzemeler :

- 4 küçük boy yeşil kabak
- 1 soğan
- 2 küçük domates
- kuru dere otu
- sıvı yağ, çok az margarin, tuz, tatlı pul biber

Minik doğranmış soğanlar yağlarda kavurdum. Küçük doğranmış kabakları ve domatesleri ardından salcayı katıp kavurmaya devam ettim. Üzerini biraz geçecek kadar kaynar su ekledim. Piştikten sonra dere otunu gezdirdim.
Bu yemeğe sarımsak da konuyormuş ama ben cesaret edemedim...
Afiyet olsun :)


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire