dimanche 14 juillet 2013

kakaolu pandispanya

"Doyumsuzluk, midenin değil, kalbin hastalığıdır. Doymak bilmeyen mide değil nefistir." (M. I.)

Bugün kakaolu pandispanya tarifini yazmaya karar verdim inşaAllah...

malzemeler :
- 4 yumurta
- 1 su bardağı şeker
- 1 su bardağı un
- 1 kabartma tozu
- 2 yemek  kaşığı kabartma tozu
- 2 yemek kaşığı süt

İlk olarak yumurtanın aklarını kar haline getirip bir kenara koydum.
Yumurta sarılarını ve şekeri şekerler eriyene kadar çırptım, un, kabartma tozu, kakao ve sütü ekleyip karıştırmaya devam ettim. Son olarak kar haline getirilmiş yumurtalaraı yavaşca kartıp karıştırdım.
yağlanmış yuvarlak borcama boşaltıp 180derecede 20dk piştikten sonra ısıyı düşürüp 10 dk daha pişirdim..



Pandispanya soğuduktan sonra hatta bir gün beklese daha iyi oluyo, dilediğimiz şekilde süsleyip servise sunabiliriz, afiyet olsun :)


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire